Resolved -
Problemet ska nu vara löst för alla kunder och tjänsterna åter åtkomliga.
Vi beklagar det inträffade och kommer utreda incidenten noggrannt för att stärka tjänsternas robusthet och tillgänglighet.
Sep 3, 10:06 CEST
Update -
Övervakning och hantering av kvarvarande tjänster fortgår.
Sep 3, 09:35 CEST
Monitoring -
Felet är nu åtgärdat och tjänsterna bör fungera för de flesta kunder.
Viss fördröjning vid anslutning mot tjänsterna kan fortfarande upplevas under en tid.
Vi fortsätter övervaka systemen för att säkerställa att alla tjänster fungerar som normalt.
Sep 3, 08:56 CEST
Update -
Arbete med felsökning och åtgärd fortsätter.
Sep 3, 08:41 CEST
Update -
Våra tekniker arbetar med högsta prioritet för att stabilisera alla system och hantera följdfelen från nattens nätverksstörning.
Vi beklagar de problem detta orsakar och arbetar för att lösa situationen så snabbt som möjligt.
Sep 3, 08:15 CEST
Update -
Nätverksproblemen är åtgärdade men vissa följdfel gör att det ändå för vissa kunder kan vara svårt att nå Fortnox tjänster.
Vi arbetar intensivt för att lösa problemen.
Sep 3, 06:40 CEST
Identified -
Felet har identifierats till ett problem med nätverket som felsöks tillsammans med leverantör.
Vi jobbar med att åtgärda problemet.
Sep 3, 06:06 CEST
Investigating -
Flertalet kunder kan nu uppleva problem med att nå Fortnox.
Vi jobbar på att lösa problemet. Titta in igen om en stund.
Sep 3, 04:46 CEST